HUVUDSPONSORER

space_200x200

eficode logo-black-transparent background

freshworks

Eficode är den ledande leverantören av DevOps-lösningar i Europa. Med nästan 600 anställda i 10 olika länder erbjuder Eficode organisationer möjligheten att skapa en kultur för mjukvaruutveckling som frigör deras potential med rätt arbetssätt, rätt verktyg och rätt kompetens.

Eficode tillhandahåller DevOps- och Agila tjänster och metoder som möjliggör kunders organiska tillväxt genom Application Management,, Atlassian-tjänster, och Eficode ROOT Managed DevOps-plattform – en managerad tjänst med 50+ verktyg (Atlassian, GitLab, GitHub och Kubernetes). Läs mer på https://www.eficode.com/sv/ .

Freshworks Inc., (NASDAQ: FRSH) skapar AI-stärkt affärsprogramvara som vem som helst kan använda. Skräddarsydda för IT, kundsupport samt försäljnings- och marknadsföringsteam är Freshworks produkter utformade för att låta alla arbeta mer effektivt och leverera mer värde för omedelbar affärsinverkan. Med huvudkontor i San Mateo, Kalifornien, verkar Freshworks över hela världen för att betjäna över 65 000 kunder, inklusive American Express, Blue Nile, Bridgestone, Databricks, Fila, Klarna och OfficeMax. Läs mer på www.freshworks.com och på Facebook, LinkedIn och X.

OpenText™ SMAX är en komplett ITSM lösning som stöder alla ITIL processer som Incident/Problem, Service Request Management, Change Management, Release Management, Asset Management och Enterprise Service Management (ESM) . I tillägg till detta finns det även AI baserad chatbot. OpenText IT Operations Aviator ger SMAX användare möjlighet att lösa vanliga supportförfrågningar på egen hand. Ja, den smarta chatboten alla drömt om är äntligen här. Läs mer på https://www.opentext.se

PARTNERS

BiTA logga blå transparent 400X361

space_200x200

Easit_Logotyp

image001 (1)

BiTA är kunskapsföretaget som stödjer och tar ansvar för att kunderna lyckas åstadkomma bestående förändringar. BiTA hjälper kunderna med kompetensutveckling och förändringledning. BiTA standardiserar, målgruppsanpassar och utvecklar lösningar som omfattar schemalagda utbildningar, gig, interna utbildningar eller det som bäst adresserar kundens behov och situation. Läs mer här https://www.bita.eu/

Easit levererar IT-lösningar och konsulttjänster för att hjälpa organisationer att optimera sin digitala närvaro. Easit erbjuder lösningar för att hantera IT-tjänster och supportprocesser inom organisationer, vilket inkluderar ärendehantering, problemhantering och förändringshantering. Easit erbjuder också  skräddarsydda mjukvarulösningar för att möta specifika affärsbehov och utmaningar hos sina kunder. Läs mer på https://easit.se

Efecte är det europeiska alternativet till globala ITSM-aktörer. Efecte förstår dataskydds- och integritetskraven i Europa, tillhandahåller en SaaS-plattform för offentlig eller privat moln i ditt land och automatiserar servicehantering, servicedesk och digitala identiteter. Efecte hjälper kunden att effektivisera processer över organisatoriska gränser. Läs mer på https://www.efecte.com/.

space_200x200

manageengine

Nagarro

SSI-logga

Organisationer litar på ManageEngines lösningar för IT-hantering och cybersäkerhet för att säkerställa optimal prestanda för deras IT-infrastruktur, inklusive nätverk, servrar, applikationer, endpoints. ServiceDesk Plus är ManageEngines service management plattform och finns för Cloud och On-premises.

Inuit representerar ManageEngine på den svenska marknaden och erbjuder support och tjänster runt lösningarna i samarbete med partners.

Läs mer på: https://www.inuit.se/produkter/service-desk

Nagarro är ett globalt företag som fokuserar på att tillhandahålla IT-tjänster och konsultlösningar till olika branscher. Nagarro erbjuder ett brett utbud av tjänster inom mjukvaruutveckling, digital transformation, molnlösningar, automatisering, analys och mycket mer. Nagarro arbetar med olika teknologier och plattformar för att hjälpa företag att modernisera sin IT-infrastruktur, förbättra sin digitala närvaro och optimera sina affärsprocesser. Målet är att hjälpa kunder att möta de ständigt föränderliga kraven och utmaningarna i den digitala eran. Läs mer på https://www.nagarro.com

Support Services Institute (SSI) tillhandahåller ett nätverk av företag, organisationer och personer som arbetar med IT-support-, servicedesk- och kundservicefrågor. SSI erbjuder olika aktiviteter, med bland annat nätverksträffar ute hos medlemsföretagen, löpande utbildningar och konferenser med inspirerande talare och aktuella ämnen. Läs mer här https://supportinst.se/

space_200x200stretch-addera-carbon-logo_480

primar_swedwise_pos-1

image002 (1)

Stretch Addera, en nordisk Atlassian Enterprise Platinum Solution Partner, specialiserade inom Atlassian Cloud och ITSM. Deras kunder arbetar effektivare genom optimerad användning av Jira Service Management, Jira Software och Confluence. De är experter på att anpassa och integrera Atlassian-verktyg för att förbättra arbetsflöden och processer inom organisationer, för att skapa en effektiv och sammanhängande arbetsmiljö.
Digitala transformationer är centralt, från traditionella service management-verktyg till Jira Service Management, för en mer integrerad
IT-tjänstehantering. Stretch Adderas tjänster syftar till att underlätta denna övergång och säkerställa att företag effektivt kan anamma och dra full nytta av sin investering. För mer information om hur Stretch Addera, en del av Stretchgruppen, kan bidra till “Happiness
in teamwork”, läs mer på webbplats.

Som samarbetspartner till OpenTextTM  och Certifierad ITOM Specialist fokuserar Swedwise på ITSM/ESM, informationshantering och systemintegration. Swedwise har djup kompetens inom OpenTexts SMAX-plattformslösningar och omfattande erfarenhet av moderna ITSM-verktyg. Genom att prioritera säkerhet, regelefterlevnad och användarupplevelse hjälper Swedwise sina kunder effektivisera sin verksamhet. Läs mer på vår webbplats.

Synerity hjälper kunder inom områdena Enterprise Service Management, Process Automation och Employee Experience Management. Synerity har mångårig erfarenhet och kompetens vad gäller såväl teknik som verksamhetsförståelse. Synerity är det självklara valet av partner när det gäller marknadens ledande service- och supportlösningar. Läs mer på https://www.synerity.se/

zitac_pantone7461

Ivanti_Logo_RGB_red

Zitac levererar djup teknisk kompetens, kreativa lösningar och tjänster till en kundbas som sträcker sig över Norden och Europa. Vårt Service Management team har några av dem absolut vassaste Ivanti konsulterna, vi är en strukturerad och erfaren implementationspartner som utmanar dig att ta nästa steg. Sedan 2009 är Zitac Ivantis ledande partner inom ITSM/ ESM. Vi arbetar med de flesta av Ivantis ITSM/ ESM kunder i Norden redan och ser en stor efterfrågan från nya kunder både inom offentlig och privat sektor. Under de senaste åren har vi bland annat gjort lyckade införanden hos Capio, Stena Metall och Karlstad kommun. Maximera din investering i Ivanti och nå snabba resultat med vår erfarenhet, tillsammans skapar vi magi! Vi berättar gärna mer, kontakta oss här (www.zitac.se)

Ivanti är ett av de ledande bolagen inom sina områden och en av Zitacs snabbast växande leverantörer. Ivanti bildades för ett par år sedan när Landesk och HEAT slogs samman.  Vårt helhetssyn på IT infrastruktur i kombination med service management skapar ett erbjudande som är unikt i branschen. Under september 2020 blev det klart att Ivanti har positionerat sig som Leader i Gartners Magic Quadrant för IT Service Management-verktyg 2020. IT-, säkerhets- och servicedesk-team har allt mer som mål att leverera förbättrade digitala medarbetarupplevelser (DEX). Tänk om du effektivt kunde mäta och proaktivt optimera upplevelsen som dina anställda får genom de enheter och applikationer de litar på i sin arbetsmiljö? Med Ivanti Neurons for Digital Experience blir det möjligt.

Är ni intresserade att vara partner och utställare på Expo’24?
Kontakta Peter Hero för mer information.

Peter Hero
Peter HeroProjektledare Expo'24